Βραβεύσεις Φεστιβάλ Cineμάθεια 2020-2021

24,25 & 26 Σεπτεμβρίου στο Ομήρειο Πνευματικό κέντρο του Δήμου Χίου βραβεύτηκαν οι ταινίες και οι αφίσες που διακρίθηκαν στο Φεστιβάλ Cineμάθεια 2020-2021.

Το Μουσικό Σχολείο Χίου συμμετείχε με 2 ντοκιμαντέρ, 1 ταινία μυθοπλασίας ,2 ταινίες που συμμετείχαν στην Ειδική θεματική για τα 200 χρόνια από το 1821 και 2 αφίσες.

Την Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου το Μουσικό Σχολείο Χίου κατέλαβε την 1η και την 3η θέση στην Ειδική Θεματική για τα 200 χρόνια από το 1821.

Ο Γιώργος Φωτεινέλης με το έργο του «200-1 Χρόνια μετά Μαρτυρίες Μαρτυρίων» , ένα ταινιάκι γεμάτο εικόνα, συναίσθημα, κείμενο και μουσική πήρε το Ά Βραβείο της ειδικής θεματικής καθώς και  Α’ Βραβείο Σκηνοθεσίας και Φωτογραφίας.

Γ’ Βραβείο στην ίδια θεματική κατέλαβε το έργο  «Πλέον μην κελαηδήσετε… γιατί η Χίος εχάθη» ,  κινηματογράφηση ενός φωνητικού – ορχηστρικού συνόλου, επιμέλεια των καθηγητριών του ΜΣΧ Μαρίας  Ρεβελάκη και Ευαγγελίας Τσαουσίδου. Η ίδια ταινία τιμάται, επίσης  και με το ΒΡΑΒΕΙΟ Αφήγηση – Εκφοράς λόγου καθώς και με το ΒΡΑΒΕΙΟ Πρωτότυπης Μουσικής και Εκτέλεσης  από φωνητικό  και μουσικό σύνολο .

Το Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου βραβεύτηκε με το Τρίτο Βραβείο Γυμνασίων η αφίσα των μαθητριών του Μ.Σ.Χ Ταξιαρχούλα Κυδωνάκη και Μπλερίντα Μπαλίου  με θέμα «Η πλατεία αφηγείται τη δική της Ιστορία».

Επίσης το ντοκιμαντέρ «Η πλατεία αφηγείται της δική της Ιστορία» της Β΄ Γυμνασίου 2020-2021 , με υπεύθυνες καθηγήτριες την κα Ευτυχία Καρίβαλη & Ερμίνα Τάμαρη πήρε το Γ Βραβείο στην κατηγορία Ντοκιμαντέρ Γυμνασίων.

Την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου η Μαρίζα Πυκνή βραβεύτηκε για τη συνοδευτική της αφίσα «Περί Ελπίδας και Ευτυχίας» , η Μαργαρίτα Μπελόκα βραβεύτηκε με το βραβείο Β ΄Γυναικείου ρόλου μυθοπλασίας Λυκείων στη ταινία “Περί Ελπίδας και Ευτυχίας” ενώ το ντοκιμαντέρ της Ά Λυκείου 2019-2020 του Μ.Σ.Χ με θέμα «Μόστρα – Καρναβάλι Θυμιανών» πήρε το δεύτερο βραβείο στην κατηγορία ντοκιμαντέρ Λυκείων.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν με οποιοδήποτε τρόπο σε αυτό το φεστιβάλ. Οι αντίξοες συνθήκες και οι δυσκολίες δεν στάθηκαν εμπόδιο στη δημιουργία τους και η καλλιτεχνική τους υπόσταση βρήκε χώρο και χρόνο για να εκφραστεί. Συγχαρητήρια και στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν και εμψύχωσαν την προσπάθεια όλων των παιδιών.