Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Untitled-1

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και Διαφορετικότητας πραγματοποιήθηκαν στον σχολείο μας οι εξής δράσεις: Πρωτάθλημα Βόλεϊ, εργαστήρια μουσικής, εικαστικών και θεάτρου, καθώς και ομάδα δημοσιογραφίας.

Για το πρωτάθλημα βόλεϊ τα παιδiιά οργανώθηκαν σε ομάδες αποτελούμενες από τέσσερις μαθητές γυμνασίου, έναν λυκείου και έναν καθηγητή. Ασχολήθηκαν με το πρωτάθλημα: οι γραμματείς, οι υπεύθυνοι υλικού, υπεύθυνοι γηπέδου, οι διαιτητές και φυσικά οι ίδιες οι ομάδες. Καλεσμένος μας και βοηθός μας ήταν ο Π.Ο.Π. (Περιφερειακός Ομοσπονδιακός Προπονητής Πετοσφαίρισης) Λύκος Γιάννης που μας βοήθησε με το στήσιμο των φιλέ και των γηπέδων και έδινε τεχνικές οδηγίες στις ομάδες και στους διαιτητές. Το Eσωτερικό πρωτάθλημα που παρακολούθησε με μεγάλο ενδιαφέρον το σύνολο των μαθητών και καθηγητών του σχολείου, διήρκεσε περίπου τέσσερις ώρες, συμμετείχαν 11 ομάδες και έγιναν 23 αγώνες. Με τον τελικό αγώνα, κατά τον οποίο αναδείχθηκε η νικήτρια ομάδα του πρωταθλήματος, ολοκληρώθηκαν σε κλίμα γενικού ενθουσιασμού οι εκδηλώσεις για την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο Μουσικό Σχολείο.

Το εργαστήριο μουσικής ασχολήθηκε με την έννοια της διαφορετικότητας. Η ομάδα παιδιών και καθηγητών που συμμετείχαν διάλεξε μία λέξη σχετική με τη διαφορετικότητα και προσπάθησε να την παρουσιάσει με μουσικό τρόπο.

Η θεατρική ομάδα ασχολήθηκε με δραστηριότητες που αφορούσαν στα άτομα με ειδικές ανάγκες, τα συναισθήματά τους και την ένταξή τους στο κοινωνικό σύνολο. Μέσα από αυτές τις δράσεις τα παιδιά, είχαν την ευκαιρία να μπουν στις θέσεις αυτών των ανθρώπων και να αντιληφθούν πως το διαφορετικό δεν κρύβει πάντα κινδύνους, όπως πολλοί άνθρωποι νομίζουν, παραγκωνίζοντάς το.

Τέλος, η ομάδα δημοσιογραφίας, κάλυψε με αξιόπιστα ρεπορτάζ, βίντεο, φωτογραφίες, συνεντεύξεις και με όλο της το μεράκι, όλους τους παραπάνω τομείς.

Συνοπτικά, ήταν μια σπουδαία μέρα για το σχολείο μας. Ακούσαμε διάφορες απόψεις από μαθητές και καθηγητές, αλλά το κυριότερο, ήταν ότι μέσω αυτής της μέρας οι μαθητές και οι καθηγητές κατάφεραν να έρθουν πιο κοντά, να ξεφύγουν από την τυπική σχέση εκπαιδευτικού – μαθητή και να γίνουν συμπαίκτες.

Ήταν μια πολύ σημαντική δραστηριότητα για όλους και θα ήταν καλό να γίνονται πιο συχνά τέτοιες δραστηριότητες που προσφέρουν: συνεργασία, ομαδικότητα, ευγενή άμιλλα και μετατροπή της έντασης που δημιουργεί ο ρατσισμός σε αλληλεγγύη και αγάπη προς τους συνανθρώπους μας.

Η ομάδα των δημοσιογράφων